Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- забезпечення належного зберігання документів і наглядових проваджень;
- забезпечення та здійснення контролю за веденням книги обліку запитів іноземних установ про надання правової допомоги;
- забезпечення та здійснення контролю за веденням книги обліку екстрадиційних перевірок відносно затриманих осіб;
- забезпечення виконання письмових перекладів документів, що надходять у відділ Київської обласної прокуратури, з іноземних мов та на іноземні мови;
- забезпечення виконання усних перекладів для керівництва та інших працівників відділу міжнародно-правового співробітництва Київської обласної прокуратури при проведенні заходів міжнародного характеру (при врученні копій матеріалів клопотань затриманим особам, які рахуються у відділі міжнародно-правового співробітництва, а також при виїздах в супроводженні з прокурором відділу до Київського слідчого ізолятору);
- здійснення, за дорученням начальника відділу, консультативно-дорадчих функцій, пов’язаних з обробкою матеріалів, що потребують перекладу;
- забезпечення особистої участі як перекладача у розгляді судами клопотань про застосування екстрадиційного арешту або іншого запобіжного заходу, не пов’язаного з триманням під вартою, а також у розгляді судами скарг та заяв осіб на дії або рішення органів прокуратури, прийнятих під час проведення екстрадиційних перевірок.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Документи приймаються до 11 серпня 2023 року на електронну адресу: kadry@kobl.gp.gov.ua або через скриньку звернень громадян в Київській обласній прокуратурі за адресою: б-р Лесі Українки, 27/2, м. Київ, 01014
|
Прізвище, ім’я та по батькові, електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
|
Скидан Альона Ігорівна
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра (спеціальність «Правознавство», «Філологія» або «Переклад» або «Міжнародні відносини» за напрямом підготовки двох іноземних мов )
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
|
3.
|
Уважність до деталей
|
- здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;
- здатність враховувати деталі при прийнятті рішень.
|
4.
|
Цифрова грамотність
|
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;
- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
|
2.
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
- Закону України «Про прокуратуру»;
- Порядку забезпечення перекладів у Генеральній прокуратурі України, затвердженого наказом Генеральної прокуратури України від 23.10.2018 №210;
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 №27.
|
3.
|
Інші вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків
|
Знання:
- на рівні С1-С2 однієї або двох іноземних мов (англійська мова обов’язкова);
- навички здійснення усних та письмових перекладів юридичної тематики;
- володіння юридичною лексикою на відповідній іноземній мові.
|