Шановні співвітчизники!
У зв’язку з воєнним станом у державі, інформуємо про тимчасовий порядок приймання та розгляду звернень Київською обласною прокуратурою.
Органи прокуратури України здійснюють повноваження, передбачені Конституцією та законами України.
Звернення приймаються на електронну адресу Київської обласної прокуратури:
В умовах сьогодення відповіді про результати розгляду звернень надходитимуть на електронні адреси, зазначені в зверненнях.
При надісланні звернень та запитів необхідно вказувати адресата (Київська обласна прокуратура), прізвище, ім’я, по батькові, адресу та контактний номер телефону заявника. Лише звернення, оформлені з вказаними реквізитами, підлягатимуть розгляду та відповідному реагуванню.
Крім того, звернення приймаються на телефон «гарячої лінії» за номером:
(044) 200-19-56
Просимо з розумінням поставитись до організаційних змін та встановленого порядку розгляду звернень.
Органи прокуратури в умовах сьогодення й надалі продовжують стояти на захисті інтересів кожного з Вас!
З нами ЗАКОН, ПРАВДА І СИЛА!
ЛИШЕ РАЗОМ МИ ПЕРЕМОЖЕМО!
==================================================================================
Інформація про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії»,та електронні поштові адреси в органах прокуратури України
Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесені зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
06.08.2020 року набрав чинності наказ Генерального прокурора № 363 «Про організацію роботи органів прокуратури з особистого прийому, розгляду звернень і запитів та забезпечення доступу до публічної інформації", яким затверджено Інструкцію про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України.
З метою виконання положень статті 5 Закону України «Про звернення громадян» Інструкцією передбачено право громадян надсилати письмові звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на офіційних веб-сайтах обласної прокуратури. Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Звернення громадян, оформлені без дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявнику із відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня їх надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не підписане електронне звернення, а також звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Електронні звернення до Київської обласної прокуратури надсилати шляхом заповнення електронної форми.
Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (044) 200-19-56.
Вимоги до усного звернення.
_________________________________ (назва органу прокуратури України)
Дата надходження звернення: ______________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові заявника:_______________________________________________
Місце проживання заявника: _______________________________________________________________________________
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги ______________________________________________________________________________ |