Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
Прокуратура Київської області виконує вимоги Закону України "Про звернення громадян"

    

За 8 місяців 2018 року органами прокуратури Київської області отримано 11 323 звернень громадян.

З яких, 2 744 звернення, на підставі п. 3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», направлено за належністю в інші відомства.

З урахуванням наявних повноважень органами прокуратури області вирішено 5 962 звернення, більша частина яких з питань досудового розслідування.

З числа розглянутих визнано обгрунтованими та задоволено 391 звернення, з яких 294 –  з питань досудового розслідування, 6 – з питань представництва інтересів держави в суді, 7 – з питань надання правової допомоги, решта – з інших питань.

При цьому, 145 звернень повернуто заявникам або залишено без розгляду, у зв'язку з неналежним оформленням та не відповідністю вимогам статті 5 Закону України «Про звернення громадян», зокрема, без зазначення прізвища, місця проживання громадянина або відсутністю підпису.

Водночас, за результатами розгляду 348 звернень внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудове розслідування.

На особистому прийомі в органах прокуратури прийнято 1 875 громадян, з них 150 – керівництвом прокуратур.

Крім того, з метою покращення організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів прокуратури Київської області проведено перевірку Києво-Святошинської і Броварської місцевих прокуратур щодо стану організації роботи з питань особистого прийому, розгляду звернень та запитів.

Також, вивчено стан додержання облікової дисципліни працівниками структурних підрозділів прокуратури області при розгляді запитів, листів та звернень народних депутатів України, за результатами якого, витяги скеровано керівникам структурних підрозділів.

Прес-служба

прокуратури Київської області

 

кількість переглядів: 2165