Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення проведення конкурсів на зайняття посад державної служби та інших питань державної служби» від 23.02.2021 № 1285-ІХ

********************************************************************************************

Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами)

********************************************************************************************

Інструкція кандидата по роботі в системі оцінювання знань

********************************************************************************************

Методичні рекомендації щодо окремих питань визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В», та підготовки умов проведення конкурсу №4-21 від 15.01.2021

********************************************************************************************

Методичні рекомендації щодо окремих питань визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В» №31-21 від 24.02.2021

********************************************************************************************

Приклади документів для участі в конкурсі:

1 Бланк заяви про допуск
2 Резюме
3 Бланк заяви про проведення перевірки, передбач. ЗУ Про очищення влади
4 Бланк заяви про забезпечення розумного пристосування

08.08.2023

Опис вакантної посади державної служби категорії "В" 08.08.23

ОПИС ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
державної служби категорії «В»  -
головного спеціаліста – перекладача відділу міжнародно-правового співробітництва  Київської обласної прокуратури
 
Загальні умови
Посадові обов’язки
  • забезпечення належного зберігання документів і наглядових проваджень;
  • забезпечення та здійснення контролю за  веденням книги обліку запитів іноземних установ про надання правової допомоги;
  • забезпечення та здійснення контролю за веденням книги обліку екстрадиційних перевірок відносно затриманих осіб;
  • забезпечення виконання письмових перекладів документів, що надходять у відділ Київської обласної прокуратури, з іноземних мов та на іноземні мови;
  • забезпечення виконання усних перекладів для керівництва та інших працівників відділу міжнародно-правового співробітництва Київської обласної прокуратури при проведенні заходів міжнародного характеру (при врученні копій матеріалів клопотань затриманим особам, які рахуються у відділі міжнародно-правового співробітництва, а також при виїздах в супроводженні з прокурором відділу до Київського слідчого ізолятору);
  • здійснення, за дорученням начальника відділу, консультативно-дорадчих функцій, пов’язаних з обробкою матеріалів, що потребують перекладу;
  • забезпечення особистої участі як перекладача у розгляді судами клопотань про застосування екстрадиційного арешту або іншого запобіжного заходу, не пов’язаного з триманням під вартою, а також у розгляді судами скарг та заяв осіб на дії або рішення органів прокуратури, прийнятих під час проведення екстрадиційних перевірок.
Умови оплати праці
посадовий оклад, надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
Інформація про строковість призначення на посаду
Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
  1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
  3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  4. копія паспорта громадянина України;
  5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
  7. копія трудової книжки;
  8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
  9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
  10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).
 
Документи приймаються до 11 серпня 2023 року на електронну адресу: kadry@kobl.gp.gov.ua або через скриньку звернень громадян в Київській обласній прокуратурі за адресою: б-р Лесі Українки, 27/2, м. Київ, 01014
Прізвище, ім’я та по батькові, електронна адреса особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду
Скидан Альона Ігорівна
 
Кваліфікаційні вимоги
1.
Освіта
вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра (спеціальність «Правознавство», «Філологія» або «Переклад» або «Міжнародні відносини» за напрямом підготовки двох іноземних мов )
2.
Досвід роботи
не потребує
3.
Володіння державною
мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
 
 
Вимога
 
Компоненти вимоги
 
1.
Якісне виконання поставлених завдань
  • чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
  • комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;
  • розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.
2.
Відповідальність
  • усвідомлення важливості якісного  виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків;
  • усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень;
  • здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
3.
Уважність до деталей
  • здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;
  • здатність враховувати деталі при прийнятті рішень.
4.
Цифрова грамотність
  • вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
  • вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
  • здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;
  • здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.
 
Професійні знання
 
 
 
 
Вимога
Компоненти вимоги
1.
Знання законодавства
Знання:
  • Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу»;
  • Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
2.
Знання законодавства у сфері
Знання:
  • Закону України «Про прокуратуру»;
  • Порядку забезпечення перекладів у Генеральній прокуратурі України, затвердженого наказом Генеральної прокуратури України від 23.10.2018 №210;
  • Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України затвердженої наказом Генеральної прокуратури України від 12.02.2019 №27.
3.
Інші вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків
Знання:
  • на рівні С1-С2 однієї або двох іноземних мов (англійська мова обов’язкова);
  • навички здійснення усних та письмових перекладів юридичної тематики;
  • володіння юридичною лексикою на відповідній іноземній мові.
 
 
 
 
 
 
Начальник відділу
кадрової роботи та державної служби                                    Наталія МАРЧУК

кількість переглядів: 314